Возврат товара

Правила возврата товара. Оплата за возврат товара по вине Продавца (пересорт товара) ложится на "АвтоЛавка". Оплату за возврат товара по инициативе Покупателя, производит Покупатель. Товар не будет принят на возврат, если: товар или упаковка были повреждены, обклеяны различным "скотчем"; на упаковке товара или на товаре имеются собственные пометки, потертости; присутствуют следы использования товара или его установки; отсутствие расходной накладной; если возвратный товар отправлен с наложенным платежем. Возвратные товары отправленные наложенным платежем интернет-магазин "АвтоЛавка" не забирает! Уважаемые клиенты, в случае сомнений в корректности подбора детали методом многократного кроссирования на сайте компании, рекомендуем перед установкой проверять ее применимость в оригинальных каталогах бренда-производителя. Запчасти со следами установки или эксплуатации возврату не подлежат! Согласно ст.9 закона Украины «О защите прав потребителей» « Права споживача при придбанні товару належної якості: 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. 2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. 3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.»